skip to main
|
skip to sidebar
Lurvians
Welcome to Afifah's territory..
Friday, June 11, 2010
kampung saya cantik!
Suke nye bile balik kampung. :)
ni lah muke2 cerie orang yang dapat balik kg. :D
SAYANG pokok..!
buah betik, pakngah n makngah kasi. besar punye..
cakk! amboi3. riang sungguh. huhu.
nak balik dahh.. Gonna miss our kg.
taA~
No comments:
Post a Comment
Komeng jangan tak komeng. :)
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
About Me
Dr Afifah
1993's. Doctor-to-be. Happily married. IMS Bangalore India.
View my complete profile
Followers
Blog Archive
►
2017
(3)
►
October
(1)
►
August
(1)
►
February
(1)
►
2016
(10)
►
December
(1)
►
November
(3)
►
June
(1)
►
April
(1)
►
March
(3)
►
February
(1)
►
2015
(9)
►
December
(1)
►
November
(3)
►
October
(1)
►
May
(2)
►
April
(1)
►
February
(1)
►
2014
(9)
►
December
(1)
►
October
(4)
►
September
(1)
►
July
(1)
►
June
(1)
►
February
(1)
►
2013
(11)
►
December
(1)
►
October
(1)
►
July
(2)
►
May
(2)
►
April
(1)
►
March
(3)
►
January
(1)
►
2012
(26)
►
December
(4)
►
November
(1)
►
September
(4)
►
August
(2)
►
July
(2)
►
June
(2)
►
May
(3)
►
April
(2)
►
March
(3)
►
February
(1)
►
January
(2)
►
2011
(62)
►
December
(3)
►
November
(4)
►
October
(2)
►
September
(5)
►
August
(2)
►
July
(3)
►
June
(7)
►
May
(16)
►
April
(1)
►
March
(4)
►
February
(8)
►
January
(7)
▼
2010
(90)
►
December
(19)
►
November
(3)
►
October
(5)
►
September
(8)
►
August
(5)
►
July
(1)
▼
June
(8)
Last post till the time comes.
Hilangnya cinta.
sweet night out :)
kampung saya cantik!
one-night-without-parents
a wonderful day.
don't cry
Marmara. Indah seindah nama.
►
May
(7)
►
April
(7)
►
March
(11)
►
February
(9)
►
January
(7)
►
2009
(72)
►
December
(21)
►
November
(18)
►
September
(10)
►
August
(9)
►
July
(2)
►
June
(3)
►
May
(2)
►
April
(7)
Popular Posts
New Life. MSU. University of Choice.
Salam. Actually takde mood sangat nak update belog. Sebab i'm not feeling well. Sore throat + selsema. Batuk berpanjangan. Since s...
MSU MSU MSU
Assalamualaikum. Di malam yang hening ni. Aku nak bercerita pasal MSU. Eh tetiba lak kan. Hehe. Takde la, memandangkan sekarang ni mu...
Tawaran MARA ❤️
Hey there. Salam.. 20 June ni aku akan berangkat ke MSU secara rasminya. Yeah! Memang excited. Based on ape yang tertulis dalam offer ...
Criteria of govt doctor.
No life outside medicine; this includes dating, sports, clubbing, chores for your parents and visiting the toilet Not to live with your pare...
Randomness.
Bismillah. Assalamualaikum. Ya Allah lamanya tak hapdet belog. Seriously masa terasa macam tak cukup lak nak hapdet belog. Haha. Bajet b...
No comments:
Post a Comment
Komeng jangan tak komeng. :)