skip to main
|
skip to sidebar
Lurvians
Welcome to Afifah's territory..
Wednesday, November 3, 2010
Show me the way.
Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That u're so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can’t see which way to go
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side.
Sesungguhnya aku tak kuat untuk menghadapi semua ini ya ALLAH. Beri aku kekuatan ya ALLAH. Tunjukkan ku jalan utk mengatasi semua ni.
Heartbroken,
-lurvians-
No comments:
Post a Comment
Komeng jangan tak komeng. :)
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
About Me
Dr Afifah
1993's. Doctor-to-be. Happily married. IMS Bangalore India.
View my complete profile
Followers
Blog Archive
►
2017
(3)
►
October
(1)
►
August
(1)
►
February
(1)
►
2016
(10)
►
December
(1)
►
November
(3)
►
June
(1)
►
April
(1)
►
March
(3)
►
February
(1)
►
2015
(9)
►
December
(1)
►
November
(3)
►
October
(1)
►
May
(2)
►
April
(1)
►
February
(1)
►
2014
(9)
►
December
(1)
►
October
(4)
►
September
(1)
►
July
(1)
►
June
(1)
►
February
(1)
►
2013
(11)
►
December
(1)
►
October
(1)
►
July
(2)
►
May
(2)
►
April
(1)
►
March
(3)
►
January
(1)
►
2012
(26)
►
December
(4)
►
November
(1)
►
September
(4)
►
August
(2)
►
July
(2)
►
June
(2)
►
May
(3)
►
April
(2)
►
March
(3)
►
February
(1)
►
January
(2)
►
2011
(62)
►
December
(3)
►
November
(4)
►
October
(2)
►
September
(5)
►
August
(2)
►
July
(3)
►
June
(7)
►
May
(16)
►
April
(1)
►
March
(4)
►
February
(8)
►
January
(7)
▼
2010
(90)
►
December
(19)
▼
November
(3)
kecewa,
Show me the way.
Sweet moment
►
October
(5)
►
September
(8)
►
August
(5)
►
July
(1)
►
June
(8)
►
May
(7)
►
April
(7)
►
March
(11)
►
February
(9)
►
January
(7)
►
2009
(72)
►
December
(21)
►
November
(18)
►
September
(10)
►
August
(9)
►
July
(2)
►
June
(3)
►
May
(2)
►
April
(7)
Popular Posts
New Life. MSU. University of Choice.
Salam. Actually takde mood sangat nak update belog. Sebab i'm not feeling well. Sore throat + selsema. Batuk berpanjangan. Since s...
MSU MSU MSU
Assalamualaikum. Di malam yang hening ni. Aku nak bercerita pasal MSU. Eh tetiba lak kan. Hehe. Takde la, memandangkan sekarang ni mu...
Kongsi Kebahagiaan.
TERIMA KASIH SEMUA! Terima kasih, ibu ayah a.K.a ESSO(Embon Selamat Sidek Othman)! Terima kasih tcer Azlin,tcer Noormah,tcer Asmah,ustazah A...
Tawaran MARA ❤️
Hey there. Salam.. 20 June ni aku akan berangkat ke MSU secara rasminya. Yeah! Memang excited. Based on ape yang tertulis dalam offer ...
Randomness.
Bismillah. Assalamualaikum. Ya Allah lamanya tak hapdet belog. Seriously masa terasa macam tak cukup lak nak hapdet belog. Haha. Bajet b...
No comments:
Post a Comment
Komeng jangan tak komeng. :)