Friday, December 11, 2009

<><>

Saya suka dia.

dia suka saya kot.

tapi,tah la.saya ragu-ragu.

macam ta percaye je.

sy suke sangat.dia suka wat saya t'senyum.dan terhibur.

setiap hari saya jumpa dia.

esok pon jumpe dia jugak.seronok sangat.

tanpa dia,hidup ta bermakne.

saya harap dia ta kan hampe kan sy.

ermm..

sape die?

LAPTOP!

hihiihihi..

muqaddimah je tu.hehe.

nak citer nih.pasal sedeqah.simple je story nih.

pada suatu pagi yang agak panas,takde la panas sangat.ade aircond dalam tu.err,time tu..ade laa..sorang pakcik ni bagitaw something kat kitorang pasal sedeqah.time tu die nak blah dah.die cakap,

"ilmu yg kita sampaikan itu sedeqah.dan sedeqah tu ialah hak kita.kita bagi sedeqah kat orang,sedeqah tu hak kita.kita akan dapat hak kita dalam kubur nanti."

haa..tu je la yg nak bagitau pasal sedeqah.tak rugi kn b'sedeqah?sbb kita akan dapat balik hak kita nanti.plus,TUHAN akan ganda kan apa yg kita sedeqah kan tu.harta takkan b'kurangan,ilmu takkan berkurangan.so,banyakkan sdqah.n slamat beramal!

No comments:

Post a Comment

Komeng jangan tak komeng. :)