Thursday, October 14, 2010

gosip ye.

Hisy. Cite-cite je mesti dowang dapat agak. Susah betol la. Huhu. Ain cakap dorang still *^ &*%$ lagi sampai skang. Hancur berkecai aty aku nih. Dah cukup berkecai aitu, btambah lunyai dan lumat hatiku ini. Nyesal plak cakap yg die dah takde kat Malaysia. Of course la die dapat agak, lagi-lagi die dak hostel. Tapi, sedar tak sedar, dah lama aku simpan rahsia tu. Aku dah tutup dah cite lame tu. It's over. P dah ain tetibe bukak topic tu, then aku pon , ape agi ,korek2 la dari die. Die pon korek2 dari aku.Wah ain, sad ending~ Cite kite lebeh kurang same je. Adoiyai. Sedih plak bile cite sal tu. Aku dah berazam ta nak cite pape sal die agi, tapi i can't. siyesly, mmg susah. Yeah, mereka yang berkenaan tu memang kejam. Ta dapat dinafikan lagi. Ain, tq bagi semangat td. ECece.. mmg kita bleh dapat yg lebih baik lagi, tapi 1 je masalahnya, die yang pertama since masuk bumi sHamS ni. And maybe yg terakhir. Cukop lerr skali tu je. Da ta nak experience macam tu lagi.

Sorry, ini bukan kisah novel or telenovela watsoever, tapi ini 1 kisah yg hampir semua perempuan pernah alami. So, tak de hal sgt laa kan nak cite pasal tu. Dah lah, g pon dy da takde. taon ni nak spm. taon dpn msuk ipt. pastu ade 1 cita-cita yg aku nak capai. then aku akan bekerja ,dan menjalani hidup sbg seorang perempuan bekerjaya yg berjaye dan berwawasan tinggi! Haha, yo2 jerr. hu2. cukop2 la berangan tu. macam la aq ni panjang umur. sPm pun lum tentu sempat. Alhamdulillah, nasibku baik la sempat amek trial exam. tapi sPm nanti, tak tau la sempat ke tak.. Tawakkaltu alallah je lah. k good luck to sesape yg pekse next week. oo, tym ktowang trial aitu korang kemain hepy lagi lompat-lompat, berfoye-foye, skang kitowang plak tgok korang tunggang langgang study nak exam. kui3. ish, jahatt nye minah ni. astaghfirullahalaziiiiiiiiiimm. Da la taon ni nak spm. isy3. ade ke ptot tadi ain cite sal masuk meminang bagai, huh,."kalau die masuk minang, awak terima tak?"nauzubillah. spm ta abes gi da cite sal tu. Hahah. bende tu la yg paling aku takot nak pikir, ni kan pula nak jawab soalan mcmtu. huhh. @_@


till here, dAa.

Happy-go-lucky girl,
lurvians

No comments:

Post a Comment

Komeng jangan tak komeng. :)