Tuesday, July 26, 2011

confess.

ok dah lama aku tak bebel kat dalam ni kan. so  now i'd lovvvvvve to bebel. grr. firstly, tension. quiz maths was like ntahapeape aku jawab. malam tadi aku tido awal. awaaaaaaal gile. around 12 mcmtu lah. siyesly rasa macam nak hentak hentak kepala kat dinding. i hate dis feeling. rasa bersalah cuz tido awal sangat padahal esok ada quiz yang markahnya akan include skali dalam final exam. sengal kan? chapter 2 tu baru je habis, and at the same time kena setelkan assignment 2 maths. quiz 1 hour n no calculator allowed. Tapi last-last minit tu aku tekan gak kalkulator. geram gile. ape ntah math takleh pakai kalkulator. nonsense gile. memang aku nak nangis la lepas quiz tu. memang la orang lain akan cakap 'alah quiz je, berapa je markah. blablabla..' tapi still carry marks jugak kan. even 1 mark pun amat berharga bagi aku. poyo nye. haha. yes i am poyo lebih kalau bab2 exam. lalala. ;p

okay. next. aku tension cuz aku dapat tau satu BAD NEWS ni from someone. baru je tau. and aku rasa tak tenteram. siyesly. tak tenang jiwa aku dengar bad news ni. y'know, bila orang keep talking bout u n someone else..and timbul cerita yang tak sepatutnya. tak keruan la aku jadinya. dulu kat sekolah shams pun penah jadi macamni. sekali je kot. tu pun aku rasa nak nangis. then terus bagi warning kat bff aku jangan gosip2kan aku. since then dorang lebih berhatihati la. cuz they know aku jenis yang macamana. they knew it very well. roommate aku faham aku, but my housemates tak faham. geram jugak sometimes tapi entah la. dorang baik gile dengan aku ,cuma sometimes , aku rasa macam dorang ada hide something from me. and dorang tak berani ni nak cakap. and aku just bia je la. malas nak bangkitkan any issue.
aku tak sangka bad news ni amat affect diri aku. sangat-sangat. well, sejak kat lecture hall tadi aku dah mula tak tenang when one of my groupmates (assignment punye group) aku text aku pasal something related dengan BAD NEWS tu. n aku pun. entah. macam tak boleh fokus dah. since then aku dah macam rasa ada beban dalam kepalaotak aku ni.. looks like small matter. tapi aku rasa this thing dah ganggu emosi aku. aku ni dah la mudah distracted kalau kena benda2 macamni. tak suka tak suka. hish. dah lah. malas nak cite panjang. banyak benda aku nak fikir lagi. MSU lebih kurang macam shams. banyaaaaaaaaaak keje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saba je la. 

oh yea. esok birthday my housemate, UMMI ZULAIKHA. Happy birthday ummi! semoga comel selalu! hehe.sekian. wassalam.

"IT'S A PERFECT NIGHMARE. :') "

Dr.Lurvians.




No comments:

Post a Comment

Komeng jangan tak komeng. :)