Wednesday, May 4, 2011

Seksi-->Bertudung

Assalamualaikum w.b.t.

Kenal tak Marshanda? Ala yang dalam cerita Soleha tu.

Dia jugak berlakon cerita Aqso Madina and Sejuta Cinta Marshanda.Kebanyakan drama yang dia lakonkan watak semua baik-baik,solehah gitu. Tapi hakikatnya di luar sana, dia sangat seksi , seksa menengoknya. Huh. Dengar cerita dia suda menikah sama seorang aktor yang namanya Ben Kasyafani. Ganteng! Kacak bangatt! *eyy,da mule da speaking indon..*

The good news is, Marshanda dah pakai tudung!! Alhamdulillah. Aku baru je tau ni. Ketinggalan zaman betullah aku ni. Huhu. At least aku tau la kan daripada tak tau. -.-''

sweet!



Kenapa dia tiba-tiba nak pakai tudung? Hidayah ALLAH.. Orang cakap dia pakai tudung sebab mimpi kiamat 5 hari berturut-turut. Tapi Marshanda dah explained everything kat blog dia, Marshed. You should have read it. Touching story. Menyentuh hati dan perasaan. Seriously. Semoga imej muslimah dalam dirinya berkekalan,insyaALLAH.

Wassalam.

"DUNIA IS FOR AKHIRAT"

miss lurvians

3 comments:

  1. jgn rsau. ko x r ketnggalan sngt. aq lgi ketnggalan. pas bce blog ko, aq bru tau dia dh pkai tdung. -.-

    ReplyDelete
  2. semenjak watak chacha dlm SCM tu pakai tudung, aku memang harap gila dia ni stay forever pakai tudung. seriusly.. memang cutee sangat. dahlah lawo, pakai tudung lagi lawa.

    ReplyDelete
  3. hazirah : huh. naseb baek. kirenye aku lebeh advance laa. hahaha. *nak jugak tuu*

    Fatimah : chacha memang cutee!! ^_^

    ReplyDelete

Komeng jangan tak komeng. :)