Sunday, September 25, 2011

advantage main game?

Sunday
25th September 2011
7.08 P.M.
Hostel Seksyen 15,Shah Alam

Salam. Hari ni hari ahad. hehe. =.=" Bukan tu point nya, actually nak cakap kat sini yang aku dah makin addict dengan game.Uhh. Sabo jela. My housemate yang start 'virus' ni, so secara tiba-tiba 'DNA' kepunyaan 'virus' tersebut telah penetrate ke dalam lappy aku. Aku sebagai owner lappy terkena 'infection' sekali sebab 'virus' tu macam strong je. Haha. Ape aku merepek ni, tau la baru khatam tajuk VIRUS: SPECIAL CASE. haha. Tapi takde la aku main game all the time, cume lepas boring study, aku akan main game. Ada banyak. Start from Zombie vs Plants. Eyy siyes best,try la main untuk sesape yang tak pernah main lagi. Aku dapat game ni dari housemate,transfer gune thumbdrive. Untunglaa. Skg ni game dah bertambah, Travel Agency, Wendy Wellness, Vogue ape ntah tak ingat. Semua ni game Time Management punya category. Benefit die, korang akan jadi segar sebaik sahaja main game ni cuz ia memerlukan kepantasan dan kecekapan. So,kalau nak stay up malam-malam boleh lah main game selang-seli dengan study. Aku pernah buat. Berkesan la jugak. Dapat stay sampai kul 5 tanpa consume sebarang caffeine. Oh k la,enuff sampai sini je la. 

As a conclusion, marilah kita sama-sama main game untuk meningkatkan kecergasan. Haha. GOODLUCK!

P.S.: tahap keberkesanan depends on kekuatan iman masing-masing untuk menahan diri daripada terus bermain game 24 hours. I'm not that kind of person yang main 24 hrs, cuma sebagai penghilang bosan je, dah hilang bosan,sambung la study balik okay.

till here. wassalam.

Game princess,
Dr. 'Afifah

No comments:

Post a Comment

Komeng jangan tak komeng. :)