Sunday, September 11, 2011

handbrake.

Handbrake. Ada 1 kisah pasal handbrake ni. Aihh. Ape lah nasib. Tadi aku bermurah hati hantar adikku and her friends gi open house rumah teacher faiizah. Time nak balik, handbrake takleh turun. Adeihh. Cuak sangat. Then,terpaksa minta tolong ayah kawan adik aku, tolong setelkan handbrake tu. Pakcik tu sporting gile. untunglaa. Dia tolong turunkan handbrake tu, payah jugak la. Take time dalam 5 mins macamtu. Pastu da ok,then aq baru perasan yang handbrake td pakcik tu tak turunkan habis-habis,tp still boleh jalan lagi, dah jalan depan sikit ayah kawan adik aku tu suh behenti, aku pun bentikan tepi jalan.Sebab takleh jalan kalau handbrake tak turun habis,boleh terbakar. Aku cuak la,cuz this is my first time menghadapi this kind of situation.Pakcik tu benti kat depan kete aku,die turun and tolong turunkan handbrake tu sampai habis. Memang susah la. Aku cuak gile time tu. Last-last dah okay dah. Aku pun berterimakasih kat pakcik tu. Pakcik is truly our saviour. hehe. alhamdulillah. Doa aku termakbul time tu jugak. Terima kasih ya ALLAH!! Kitorang balik dengan hati yang lega dan gembira. ;)

Sekian,cerita untuk hari ni. Wassalam.

Lega,
Dr. 'Afifah.

No comments:

Post a Comment

Komeng jangan tak komeng. :)