Sunday, June 6, 2010

one-night-without-parents


tajuk hot nih.ahha.
knoe what, last night,
yanie and azra..


spend their nite at my houz.
cuz my parent balik kg ade kenduri rumah wan.
dorang start lepak tym tengahari..balik sekolah terus gi my houz.
then kitorang masak nasi, beli lauk, goreng telur dadar.
suasana cm duk uma sewa seniri jer. ahaha.
kitorang telambat masak nasik. kul 1.50 pm baru nk wat.
azra dah bising kat kitorang, "apsal tak masak2 nasi lagi?"
aku ngan yanie dengan muke innocent nya menjawab," mane aku tau.. tadi ktorang basuh pinggan n periuk nasi ni ha.."
pastu azra sambung membebel, ktorang pon dengar jela.
yea,yea,yea..
it's all my fault. aq telupe. siyesly.
setelah tu, kami pn lunch la samesame.lauk ayam masak kicap, sayur tauge,sambal kentang, gulai nangka.
yanie cakap, "kalau kat U nanti makan camni everyday, bankrap wehh.haha"
**************************
malam tu ,10.30 pm dorang gi uma aq,pas abes kelas PSI.
kitorang betige dari umah azra, amek skooterr. azra plan nak isi minyak tanpa pengetahuan mama die.isy3..
tapi the prob is, mama die mengekori kami sehinggalah kami selamat sampai ke rumah aq.
kitorang tepakse gi umah aq lu, bukak semua lampu bawah.
then, kunci pintu.
Few mins later, Yanie intai kat luwa, "eh,mak azra dah balik dah."
Kami pun begerak keluar semule, amek kunci moto,kunci umah.
vroom2. kami pegi isik minyak. ho yeah. bukan senang tau dapat kua cemtu~
sampai umah kul 11 lebih. azra cakap die nak online jap malam tu.
olrait,,azra pegi atas, aq n yanie tengok tv.
dah lame2 tu, azra off9, turun bawah. join kitorang tengok tv..
tibe-tibe lak ade cerite Hantu Jeruk Purut (if xsala laa.) cite hantoo indon.
nonsense. dah la 3 orang je kat umah tu.
memandangkan takde cerite lain gi dah, aq n yanie p0n agree la nak tengok cite hantu tu.
baru adventure.
n tym tu ktorang tutup semue lampu.tinggal lampu toilet dapur jer.

Reaksi-reaksi kami ;
AzRa --> Cool je. slogan die sepanjang tengok cite tu," lek ar weh, bukan seram sangat pon,klaka ade laa.."
YaNie--> At first, die memekak gak la tengok bende2 tahyul tu..kadang2 cool je. ade time2 die r.Slogan die ," aku terkejut la. tu sebab aku jerit.."

Aku??--> Err, aku mesti ar berani punye. Haha. tak lah. Actually, aku la orang paling 'berani' sekali time tengok cite tu. ok,at least I admit dat. Slogan aku ade banyak,"azra ,tuka cite lain zra, tuka la!!" and "klaka la hantu tu.." last skali,"aku terkejut la weh. hantu tu tibe2 je kuar."

ok fine. aku memang paling 'senyap' time tengok cite tu. I know..I know.
tat's y, azra tepakse tuka2 siaran tv disebabkan slogan2 aq.sory weh. huhu.
and azra pon banyak kali terkenaa ketuk dengan bantal peluk aku n yanie sebab kitorang sangatlah terkejut.
ello2, hantu memang la kuar tibetibe. takan nak kene gitau duluu kann.adoiyai.
apeape hal pn, kami berjaya tengok cite tu sampai habis, dalam kul 2 a.m..kami tidoq.
congrats kpd azra cuz bejaye melayan karenah kami. haha. sory bangett!

************************************
Pagi tadi, kitorang bangun awal..
terre tak?
bangun kul 6. azra n yanie bangun dulu sebab ta tahan dengan bunyik alarm henset aq yang sangat bingit n banyak3 kali.
cane aq leh ta dengar bunyi alarm tu? det's weird. :P
aq set dalam 5x alarm la.lagu lain2.
kul 6.15 azra dah bising cuz aku n yanie sambung tido balek.
aku cakap," 6.30 weh 6.30.."
yanie memang dah tak sedarkan diri..
6.20 a.m. aku pun pakse diri aku bangun..azra dah mintak t0wel cuz die forgot to bring her own t0wel.omg..
4 hrs je tido. nice experience. :)

pagi tu memang lambat la.
sorang iron baju, sorang lagi gi mandi, sorang lagi gi termenung ,tunggu turn nak iron.
haah.bagus3. Tige orang sekali nak iron baju pagi tadi. kul 7 lak tu.
kul 7.50 betolak dari umah dalam k'adaan kelamkabut.azra tetinggal purse.yanie tetinggal charger.

sebab tu la, kitorang betige looked so tired n sleepy time chem n BAT. BAT laa especially.
aduhh. duhh. duh.
sleepy Pictures, Images and Photos
whatever it is, it's a very wonderful experience to be together at a house without our parents.
one-night-without-parents is wonderful, tapi if sampai ber'night-night', dah tak wonderful kot.
so, enjoy ur life selagi ada bFf! olraitt.
get ready nak gi kelas arab tonite~ :D


PotassiumPermanganateGurl,
'Afifah.

No comments:

Post a Comment

Komeng jangan tak komeng. :)