Thursday, December 23, 2010

Cuti sekejap boring, cuti lama pun boring jugak ke..

Assalamualaikum w.b.t
Belakangan ni saya rasa amat bosan tinggal di rumah tanpa kerja, tanpa tujuan dan hala tuju hidup.
Lain lah, taun lepas. Ada jugak lah buku akademik yang nak di 'study'..
Tapi aku ann dah abeh SPM , ta taw la nak hidup macamne skang.
Aku na cari keje . Ok, cuba tengok senarai kerja yang dicadangkan oleh orang sekeliling saya.

  • Pembantu sekolah tadika yang sederet dengan umah aku.
  • Pembekal kuih-muih kepada makcik yang jual nasi lemak.
  • Distributor. Tak tau nak distribute ape..
  • Promoter. (segan la jadi promoter. hauhua..)
  • Cashier.( gaji oke, tapi kena balik malam. adeihhh.)
  • Guru tusyen sementara
  • Salesgirl. (dah reject awal-awal.)
Rasanya ada banyak lagi. Tapi tak ter'list' plak.
Betul ke aku ni nak keje ni? Adoiiyai.
Ta taw laaa.

Hah. aKU baru je dapat tau pasal kisah silamku . Yg aku sangkakan 1 penipuan ,tapi senanya it really happened.
Susah nak percaya, tapi dah orang terdekat dia cakap camtu, so aku yakin betol punyee.
Cuma aku kecewa. Sebab dia telah menghancur remukkan hati seorang perempuan.
Grr. Hate him.
So very much.
K, I'm done.
Lepas ni nak gi jog.
Huhh? Jogging kul 3 pm. Sounds weird, tapi baru ar adventure kan.
Ahaha. Okie, dAa. wassalaam.

"BIARKAN AKU JATUH CINTA"

Lurvians.

No comments:

Post a Comment

Komeng jangan tak komeng. :)